Yle Uutiset selkosuomeksi.

Yle Uutiset selkosuomeksi.

Seuraava lähetys tänään klo 21.05–21.10

Suomalaiset luottavat poliisiin. Koronavirusta vastaan yritetään kehittää rokotetta. Peliautomaatit ovat taas auki. Sää lämpenee viikonloppuna.

Seuraava lähetys

Yle Uutiset selkosuomeksi.

tänään klo 21.05–21.10

Suomalaiset luottavat poliisiin. Koronavirusta vastaan yritetään kehittää rokotetta. Peliautomaatit ovat taas auki. Sää lämpenee viikonloppuna.