Yle Uutiset selkosuomeksi.

Yle Uutiset selkosuomeksi.

Seuraava lähetys tänään klo 21.12–21.17

Helsingistä on löydetty koronatapaus. Suomessa tutkitaan myös kahta tapausta, joissa epäillään koronatartuntaa. Poliisit kokevat, että poliisien työturvallisuus on huonontunut. Torstai ja perjantai ovat aurinkoisia pakkaspäiviä.

Seuraava lähetys

Yle Uutiset selkosuomeksi.

tänään klo 21.12–21.17

Helsingistä on löydetty koronatapaus. Suomessa tutkitaan myös kahta tapausta, joissa epäillään koronatartuntaa. Poliisit kokevat, että poliisien työturvallisuus on huonontunut. Torstai ja perjantai ovat aurinkoisia pakkaspäiviä.