Yle Uutiset selkosuomeksi.

Yle Uutiset selkosuomeksi.

Seuraava lähetys tänään klo 21.12–21.17

Suomalainen asiantuntija sanoo, että koronaviruksen tarttuminen itämisaikana ei ole todennäköistä. Betonista halutaan osa kiertotaloutta ja saada betoni sitomaan hiiltä. Pienten lasten vanhemmat eroavat yleisemmin kuin aiemmin. Rakkohaurun terveellisyyttä tutkitaan Suomessa.

Seuraava lähetys

Yle Uutiset selkosuomeksi.

tänään klo 21.12–21.17

Suomalainen asiantuntija sanoo, että koronaviruksen tarttuminen itämisaikana ei ole todennäköistä. Betonista halutaan osa kiertotaloutta ja saada betoni sitomaan hiiltä. Pienten lasten vanhemmat eroavat yleisemmin kuin aiemmin. Rakkohaurun terveellisyyttä tutkitaan Suomessa.