Yle Uutiset selkosuomeksi.

Yle Uutiset selkosuomeksi.

Seuraava lähetys tänään klo 21.12–21.17

Sahojen ja vaneritehtaiden lakko päättyy. Vesi tulvi myrskyssä kaduille. Hiekkamyrsky pysäytti lennot Kanariansaarilla. Elintarvikkeisiin tulee tarkemmat alkuperämerkinnät. Sunnuntaina ja tiistaina vietetään laskiaista.

Seuraava lähetys

Yle Uutiset selkosuomeksi.

tänään klo 21.12–21.17

Sahojen ja vaneritehtaiden lakko päättyy. Vesi tulvi myrskyssä kaduille. Hiekkamyrsky pysäytti lennot Kanariansaarilla. Elintarvikkeisiin tulee tarkemmat alkuperämerkinnät. Sunnuntaina ja tiistaina vietetään laskiaista.