Yle Uutiset selkosuomeksi.

Yle Uutiset selkosuomeksi.

Seuraava lähetys tänään klo 21.05–21.10

Puolueiden kannatuksessa ei ole tapahtunut isoja muutoksia. Myrskyt ovat kaataneet puita 20 miljoonan euron arvosta alkukesän aikana. Koronatilanne on Suomessa rauhallinen. Vladimir Putin voi jatkaa Venäjän presidentin työssä vielä kauan. Suomesta on löytynyt uusi hyttyslaji, joka ehkä pystyy levittämään malariaa.

Seuraava lähetys

Yle Uutiset selkosuomeksi.

tänään klo 21.05–21.10

Puolueiden kannatuksessa ei ole tapahtunut isoja muutoksia. Myrskyt ovat kaataneet puita 20 miljoonan euron arvosta alkukesän aikana. Koronatilanne on Suomessa rauhallinen. Vladimir Putin voi jatkaa Venäjän presidentin työssä vielä kauan. Suomesta on löytynyt uusi hyttyslaji, joka ehkä pystyy levittämään malariaa.