Yle Uutiset selkosuomeksi.

Yle Uutiset selkosuomeksi.

Seuraava lähetys tänään klo 21.05–21.10

Koronavirustilanne Suomessa. Etätyö lisääntyy. Monet eivät tarvitse nyt autoa. Kunnat hyvittävät päivähoitomaksuja. Pentti Linkola on kuollut.

Seuraava lähetys

Yle Uutiset selkosuomeksi.

tänään klo 21.05–21.10

Koronavirustilanne Suomessa. Etätyö lisääntyy. Monet eivät tarvitse nyt autoa. Kunnat hyvittävät päivähoitomaksuja. Pentti Linkola on kuollut.