Yle Uutiset selkosuomeksi.

Yle Uutiset selkosuomeksi.

Seuraava lähetys tänään klo 21.12–21.17

Ministeritehtäviä vaihdetaan hallituksessa. Vientialojen lakot alkoivat. Korvausten pieneneminen lisäsi jonoja terveyskeskusten hammaslääkäreihin. Poliisin tulo voi kestää kauan joillakin paikkakunnilla.

Seuraava lähetys

Yle Uutiset selkosuomeksi.

tänään klo 21.12–21.17

Ministeritehtäviä vaihdetaan hallituksessa. Vientialojen lakot alkoivat. Korvausten pieneneminen lisäsi jonoja terveyskeskusten hammaslääkäreihin. Poliisin tulo voi kestää kauan joillakin paikkakunnilla.