Yle Uutiset selkosuomeksi

Yle Uutiset selkosuomeksi

Seuraava lähetys tänään klo 21.12–21.17
Britannian poliisi löysi rekka-autosta 39 kuollutta. Euroopan unionin jäsenyys maksoi Suomelle viime vuonna 580 miljoonaa euroa. Parkkipaikan etsiminen vie työaikaa kotihoidon työntekijöiltä. Kauppakeskus Triplassa on käynyt paljon ihmisiä. Kellot siirretään viikonloppuna talviaikaan, ja samalla sää kylmenee.

Seuraava lähetys

Yle Uutiset selkosuomeksi

tänään klo 21.12–21.17

Britannian poliisi löysi rekka-autosta 39 kuollutta. Euroopan unionin jäsenyys maksoi Suomelle viime vuonna 580 miljoonaa euroa. Parkkipaikan etsiminen vie työaikaa kotihoidon työntekijöiltä. Kauppakeskus Triplassa on käynyt paljon ihmisiä. Kellot siirretään viikonloppuna talviaikaan, ja samalla sää kylmenee.