Yle Uutiset selkosuomeksi.

Yle Uutiset selkosuomeksi.

Seuraava lähetys tänään klo 21.12–21.17

Ammattiin valmistuminen voi viivästyä. Kouluihin tarvitaan koronatukea. Prinssi Philip haudattiin. Ruohikkopaloja syttyy nyt helposti. Sää on lämmintä.

Seuraava lähetys

Yle Uutiset selkosuomeksi.

tänään klo 21.12–21.17

Ammattiin valmistuminen voi viivästyä. Kouluihin tarvitaan koronatukea. Prinssi Philip haudattiin. Ruohikkopaloja syttyy nyt helposti. Sää on lämmintä.